Music

niedziela, 31 lipca 2016

LBA nr.4


Witajcie Nocni Łowcy. 
Tak jak obiecałam wstawiam zaległe LBA, za nominację serdecznie dziękuje Mania Maja.  

Mam napisać 11 książek/serii/trylogii/sag itp. które polecam.

1. Dary Anioła.
2. Diabelskie Maszyny.
3. Wampiraci.
4. Dom Nocy.
5. Szeptem.
6. Błękitnokrwiści.
7. Harry Potter.
8. Niezgodna.
9. Złodziejka książek.
10. Zmierzch.
11. Silver, Winter.

Ok. To tyle. Mimo, że mam jeszcze wiele książek w głowie to napisałam pierwsze 11 które przyszły mi do głowy.

Dobra a teraz czas na nominację. ^_^


Musicie wymienić 11 rzeczy bez których nie możecie żyć.


1 komentarz:

  1. Dziewczyno, błagam cię! Napisz nexta, bo ja tu umieram ze zniecierpliwienia! Tym czasem chciałabym cię nominować do lba: http://the-mortal-instruments-the-otherstory.blogspot.fi/2016/08/2x-liebster-blog-award.html#more

    OdpowiedzUsuń