Music

wtorek, 9 sierpnia 2016

LBA nr 5

LBA




Po raz kolejny zostałam nominowana do LBA, tym razem przez Ms. Veronica.
Mam napisać 2-5 książek, które w jakiś sposób zmieniły moje życie.

Musze przyznać, że to trudne i nie mam pojęcia jakie książki wytypować.

1. Zostań jeśli kochasz i Wróć jeśli pamiętasz. Te książki wywołały we mnie różne przemyślenia o życiu. Do tej pory nie wiem jaki miały one skutek. xd

2. Bogini oceanu. To dzięki niej zachciało mi się kiedyś pisać i reszta tej iskry do pisania, która we mnie pozostała przyczyniła się do powstania mojego bloga.

3. Złodziejka książek. Ta książka mnie poruszyła, za pierwszym razem gdy oglądałam film popłakałam się i z książką było tak samo.

4. Mały książę. Ta książka daje zdecydowanie dużo do myślenia. Dzięki niej lepiej dostrzegam różnice pomiędzy postrzeganiem życia przez dorosłych, a postrzeganiem go przez dzieci.

To tyle jeśli chodzi o mnie.

Nominuje:
dont-be-scared-shadowhunters.blogspot.com
moja-historia-daryaniola.blogspot.com
death-is-only-the-beginning-tmi.blogspot.com

Macie napisać 5 waszych ulubionych filmów powstałych na podstawie książki.

1 komentarz: