Music

niedziela, 9 października 2016

Księga II - Prolog



  Wielkie zamieszanie zapanowało po naszym powrocie z Edomu.
Wszyscy pytali się co się stało, skąd wracamy? Widziałam zdziwienie w oczach wszystkich. Niektórzy otwarcie pokazywali na dziecko w moich ramionach, inni spoglądali na nie zdezorientowali i szeptali do ucha swoim sąsiadom. Dopiero Konsul zdołał wszystkich uspokoić.
Nas skierowano do pokoi znajdujących się nieopodal Sali Anioła. Byłam całkowicie rozbita. Ledwie trzymałam się na nogach. Czułam się odrętwiała, niezdolna do niczego. Jedyne czego miałam wiadomość to Kassi w moich ramionach. Taka mała i bezbronna. Spojrzałam na nią, mimo panującego zgiełku i obecności tylu osób była spokojna, zapatrzona we mnie swoimi pięknymi oczami koloru trawy.

Wszystko miało wrócić do normy. Rodzina, przyjaciele, świat, nawet miłość przypominała o sobie.
Ale czy nie jest za późno? Czy zdołam być taka jak dawniej? Po tym co przeżyłam wszystko wydaje się być takie czarno białe.

Biorę głęboki oddech czystego powietrza Idrysu.
Czas wznowić opowiadanie historii.

Nic co jest ważne nie przychodzi łatwo.
Łatwo przychodzą mi tylko łzy.
Każdy krok i słowo w moim przypadku są czymś dużym.
Nareszcie mogłam się poddać emocją, siła uleciała na wietrze.
Ale nie martwcie się moi mili, z każdej przepaści podnoszę się silniejsza.

_________________________________________________________________________________
Ta-dam! Księga druga stoi otworem. Czas na nowe przygody, wzloty i upadki. Jesteście gotowi?

2 komentarze:

  1. Oj tak, ja jestem <3 Nie mogę się już doczekać rozdziału 1!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreszcie nie mogłam się doczekać: )

    OdpowiedzUsuń