Music

środa, 22 czerwca 2016

LBA nr 3

LBA!!!

Zostałam nominowana przez Mania Maja (blog).
Miałam napisać 11 faktów o mnie.

1. Wczoraj byłam na wagarach.

2. Nienawidze wczesnego wstawania.

3.Jestem wybredna jeśli chodzi o jedzenie.

4. Piszę pamiętnik.

5. Nie mogę żyć bez muzyki.

6. Codziennie czytam wszystkue blogi z mojej listy.

7. Uwielbiam pływać.

8. Nie mam rodzeństwa.

9. Uwielbiam płatki Lion.

10. Ryczałam kiedyś godzinę przez piosenkę.

11. Potrafię spędzić cały dzień czytając.




Nominuję:
Nikogo. Sorry ale nie mam pomysłów.

Dla ciekawych mam już trochę następnego rozdziału.

1 komentarz:

  1. Hej :) kiedy następny rozdział? ;)
    Tak przy okazji... Chciałabym Cię nominować do tagu ;)
    więcej tu:
    http://all-the-legends-are-true.blogspot.com/2016/06/tag1-tag2.html
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń