Music

środa, 8 czerwca 2016

LBA!!!


Zostałam nominowana do LBA przez Ms. Varonica ( jej blog).
Miałam odpowiedzieć na 11 pytań.

1. Trzy przedmioty bez których nie mogłaby żyć?
To trudne, ale telefon, słuchawki i karta biblioteczna. Tak bez tego nie mogę żyć.

2. Jakie trzy rzeczy zrobiłabyś mając magiczną różdżkę?
Zmieniłabym się w Nocnego Łowcę. Przyśpieszyła premiery filmów i seriali na które czekam. Przeniosłabym się do Grecji.

3. Jaki gatunek filmów lubisz najbardziej?
Fantasy, romans i dramat. ( nie mogłam się zdecydować )

4. Z jakich dwóch powodów piszesz bloga?
Po pierwsze na początku czytałam masę blogów o Darach Anioła i zapragnęłam mieć własny.
Po drugie pomysły na bloga nie chciały ze mnie ujść i postanowiłam podzielić się nimi z innymi.

5.Twój ulubiony serial/e?
Mam ich dużo. Shadowhunters, Pamiętniki wampirów, The originals, Teen Wolf, Gra o tron, Słodkie kłamstewka, nie wiem czy wszystkie napisałam ale to z grubsza tyle.

6. Twój ulubiony owoc/e?
Banan, kiwi i pomarańcze.

7. Gdzie chciałabyś pojechać w te wakacje i dlaczego?
Chciałabym pojechać do Grecji, ponieważ zawsze chciałam tam pojechać.

8. Co czyni cię dziwną w oczach innych?
W mojej paczce wszystkie jesteśmy nienormalne więc chyba sam fakt, że do nich należę i oczywiście moje odjazdy gdy się z czegoś bardzo ciesze.

9. Twoja ulubiona potrawa?
Krokiety mojej mamy ( bez nich nie ma nic sensu ).

10. W czym jesteś dobra?
 W rozumieniu tego czego nie ogarniają inni i na odwrót.

11. Gdybyś wygrała 10 000 zł, na co byś przeznaczyła pieniądze?
Na książki i fandomowe ubrania.

Moje pytania:

1. Ile masz lat?
2. Twój ulubiony film?
3. Twoja reakcja na pierwszy komentarz?
4. Jakie masz zainteresowania?
5. Twoje ambicję?
6. Ulubiony napój?
7. Ulubiony smak lodów?
8. Twoje największe marzenie?
9. Ulubiona potrawa?
10. Na czym ci się najlepiej piszę?
11. Ile masz blogów?

Nominuje:
Clarissa Fairchild ( jej blog )
Clarissa Morgenstern ( jej blog )
Magdzia Lightwood ( jej blog )
Paulina Patrycja ( jej blog )



Co do rozdziału to pracuje nad nim.


   



1 komentarz:

  1. Cieszę się, że przyjęłaś nominację ;* Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział!

    OdpowiedzUsuń